سنگر سایبری ستاره ها

تقدیم به سرداران شهید و شهدای گمنام شهرستان گناباد

سنگر سایبری ستاره ها

تقدیم به سرداران شهید و شهدای گمنام شهرستان گناباد

بعضی ها (BBC) میگن اون هایی که روی صورت ناموس وطن اسید پاشی کردن بچه حزب اللهی ها بودن. مثل همون شهید خلیلی آمر به معروفی که جون خودش رو بخاطر حمایت از خانم های بدحجاب از دست داد.

بله دیگه اینجوری ها که BBC میگه شهید خلیلی احتمالاً روی صورت خانم ها اسید پاشیده بوده چون بچه حزب اللهی بوده و یکی از آمرین به معروف وگرنه کی متیونسته باشه؟

 

                 اسید پاشی  

جدای از شوخی حالا بیایم قضیه رو از اول مرور کنیم ببینیم واقعاً کار کی میتونسته باشه و قضیه از کجا شروع شده :

1-چندماه قبل روزنامه دیلی میل انگلیس : شیخ عیسی بوندا از مفتی های افراطی در تانزانیا که پیرو فرقه وهابیت است، چندی پیش فتوایی صادر کرد و به هواداران خود اجازه داد که غیر مسلمانان را با اسید مورد حمله قرار دهند.

این روزنامه افزود: چند روز بعد از صدور این فتوا، تعدادی فرد ناشناس، دو دختر صهیونیست را با اسید مورد حمله قرار دادند.

-خب از این ماجرا چه نتیجه ای جز تخریب چهره اسلام توسط همون وهابیونی که توسط دولت انگلیس بوجود اومدن می تونیم بگیریم؟ لابد میخواین بگین این مورد خیلی خیلی اتفاقی بوده.

2- همزمان با تصویب طرح حمایت از آمرین به معروف یه عده از همون آمرین به معروف به گفته BBC رفتن و روی صورت چند تا خانم که به گفته همون BBC بد حجاب بودن اسید پاشیدن.

-نتیجه ای که میشه ازین موضوع گرفت این هست هر آدم احمقی هم که باشه موقعی که یه طرحی به نفعش داره صادر میشه نمیره با گندکاری اون طرح رو خراب کنه. درست میگم؟

اسید پاشی

3- تابحال چندین مورد زخمی شدن و به شهادت رسیدن آمرین به معروف در حمایت از زنان بدحجاب یا اصلاً با حجاب داشتیم که همه اون ها بچه حزب اللهی ها بودن.

-نتیجه ای که میشه گرفت این هست خب اون بچه حزب اللهی ها میتونستن راه خودشون رو برن و کاری به کار مزاحمین به ناموس مردم نداشته باشن پس چرا سینه سپر کردن؟

4- تابحال 5 مورد گزارش اسید پاشی در اصفهان بوده که 3 مورد آن مشکلات خانوادگی گزارش شده و دو مورد آن قربانی اسید پاشی بوده اند که یکی از قربانیان از خانواده معظم شهدا بوده و باحجاب و قربانی دیگر به گفته خانواده وی از حجاب بسیار مناسبی برخوردار بوده است.

-نتیجه ای که میشه گرفت این هست اگه بچه حزب اللهی ها میخواستن اسید پاشی کنن خب می رفتن روی صورت کسی اسید می ریختن که حداقل بدحجاب باشه نه با حجاب ها. والا.

5- همزمان با اسید پاشی ها در اصفهان رسانه های ضد انقلاب همچون BBC بشدت پیگیر ماجرا شده اند و مردم را تشویق به تجمع و اعتراض علیه نظام می کنند.

-نتیجه ای که می شه گرفت این هست که الهی بمیرم چقدر اینا به فکر مردم هستن. آدم تحت تأثیر قرار میگیره. یکی هم نیست بگه خودتی عمو...

اسید پاشی

حالا همه این ها به کنار. گیریم BBC ماهارو گوش مخملی فرض کرده. الآن یکی به من جواب بده چرا یه سری از افرادی که چهره ای آشنا در مخالفت با نظام دارند و مدام در شبکه های ضد انقلاب سر و کلشون پیدا میشه در اعتراضات و تجمع های ضد اسید پاشی حضور پررنگی پیدا کردن؟

نتیجه گیری کلی از ماجرا :

بدون هیچ تعصب و افراط بسیار روشن هست که BBC و رسانه های همسو با اون درست طرح بد بینی افکار عمومی نسبت به مسلمانان که توسط عیسی بوندا اجرا شد را برای طرح بد بینی مردم نسبت به آمرین به معروف اجرا کرده اند تا شاید مانع تصویب طرح حمایت از آمرین به معروف بشوند.

حرف آخر:

در تعجب هستم از افرادی که می بینند BBC و مخالفین این نظام برای اجرای افکار و نقشه های شوم خود مردم این کشور را همچون ندا آقا سلطان و خیلی های دیگر از جمله دو قربانی اسید پاشی به قربان گاه می برند، باز هم دست از حمایت و گوش به فرمان بودن آن ها بر نمی دارند. شاید روزی قربانی این جنایات را BBC و مخالفان نظام از خانواده شما انتخاب کنند...

منبع: معبر سایبری فندرسک



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی