سنگر سایبری ستاره ها

تقدیم به سرداران شهید و شهدای گمنام شهرستان گناباد

سنگر سایبری ستاره ها

تقدیم به سرداران شهید و شهدای گمنام شهرستان گناباد

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

عفاف و حجاب

خواهرم :

در این بمب باران های فرهنگی، برای اینکه تیر و ترکشی به شما اصابت نکند

چادرت را محکم و سفت بگیر ...

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۲۶
افسر فضای مجازی

ساپورت

اسمش شد مـــــــــــد!!!

شلوار لــــــی را برایمان فرستادند،اول زیاد هم بــــد نبود،

بعد شد آفـــــــــت غیرت و حیا

پسرانه اش از بالا کوتاه شـــد و دخترانه اش از پایین

چادر شــد مانتو های بلند،مانتو ها ذره ذره آب رفت،

حالا دیگر باید آن را بلــــــــــوزنامید،

چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــــل شده،

یا آنقــــــدر نازک که

بودنش طعنه ایست به نبودنش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۱۹
افسر فضای مجازی

حمله شیمیایی به ایران

متأسفانه با خبر شدیم دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از شکست های متوالی و ضربات کوبنده از سوی ملت دلیر ایران اقدام به بمباران شیمیایی شهر های ایران نموده اند.

حجم این بمباران های شیمیایی که باعث آلودگی شدید هوا و محیط زیست شده است در کلان شهر های ایران به دلیل وجود جمعیت زیاد بیشتر از سایر نقاط کشور بوده است.

بنا به آمار هایی که هر دقیقه به تعداد آن افزوده می شود تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان با استشمام هوای آلوده مسموم شده اند و حال بسیاری از آنان وخیم گزارش شده است.

سازمان ملل و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر در کمال ناباوری تاکنون هیچ اعلام موضعی ننموده و این حملات ضد بشری را محکوم نکرده اند.

مسئولین از مردم درخواست نموده اند با حفظ اصول اولیه از مبتلا شدن به آلودگی ها جلوگیری نمایند و کنترل بیشتری بر روی افراد خانواده خود مخصوصاً جوانان داشته باشند.

از علائم این آلودگی ها می توان به

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۵
افسر فضای مجازی

سطل آب یخ

چالش آب یخ اتفاق جدیدی است که به سرعت در فضای مجازی پخش شده و ثروتمندان و مشهوران زیادی از دنیا به این اقدام ‏دست زده اند.ما ماجرای این چالش از این قرار است که  عده‌ای از خانواده‌های بیماران اسکلروز جانبی آمیوتروفیک برای ‏افزایش آگاهی درباره این بیماری در شبکه‌های مجازی کمپینی به نام «چالش سطل یخ» راه انداخته‌اند که در آن هر فرد یا باید ‏سطلی از آب یخ روی سر خودش خالی کند یا ۱۰۰ دلار برای پژوهش روی این بیماری کمک نقدی کند.  بیماری اسکلروز جانبی ‏آمیوتروفیک (‏als‏) یک بیماری اعصاب حرکتی است که بیمار آرام‌آرام قدرت حرکت دادن اعضای بدنش را از دست ‏می‌دهد.دست‌ها و پاها، کمر، گردن، دهان و زبان همه آرام‌آرام از کار می‌افتند، ولی حواس او کار می‌کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۵
افسر فضای مجازی

چت

عکسش بسیار تحریک کننده بود!، رفتم تا باهاش ارتباط برقرار کنم بهش پیغام دادم افتخار اشنایی باشما رو دارم؟ اونم در کمال تعجب جواب داد و آشنایمون شروع شد تا جایی که سر از ناکجاها در آوردم! و به او و چه بسا بهتر است بگویم به شبکه های اجتماعی معتاد شدم و حتی از نان شب هم برایم واجب تر شد! این داستان بسیاری از جوانانیست که گویا در این شبکه های اجتماعی افتاب برایشان غروب نمیکند و حتی با داشتن نقش همسری از خواب شبانه خود زده اند ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۹
افسر فضای مجازی

آیا تا به حال به شغل های عجیب و غریب فکر کرده اید؟ شغل هایی که بی شک افراد خلاق و شجاعی را می طلبه که هرکسی از پس آن بر نمی آید!شغلی که انجامش به ذهن هرکسی هم خطور نمی کند!شغلی که در آمد زایی خوبی دارد و اغلب نیاز به سعی و کوشش و تمایل به خطر دارد!

dog

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۵
افسر فضای مجازی

می خواهید در خانه باشید و بتوانید درامد خوبی هم به دست بیاورید؟ اصلا کار سختی نیست ، کافیست این مقاله را بخوانید.....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۵
افسر فضای مجازی