سنگر سایبری ستاره ها

تقدیم به سرداران شهید و شهدای گمنام شهرستان گناباد

سنگر سایبری ستاره ها

تقدیم به سرداران شهید و شهدای گمنام شهرستان گناباد

۲۲ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۵

پوستر مزدوران MI6 و SIA

ناخدای انقلاب در تبیین عوامل ایجاد اتحاد دنیای اسلامی، پرهیز از «سوءظن و اهانت فرق مختلف شیعه و سنی نسبت به یکدیگر» را بسیار مهم دانستند و با اشاره به تلاش گسترده مراکز «جاسوسی و اطلاعاتی» غرب برای تفرقه افکنی خاطرنشان کردند: آن تشیعی که با MI6 انگلیس مرتبط است و آن تسننی که مزدور CIA است هر دو ضد اسلام و ضد پیامبرند.

شیعه انگلیسی

رهبر معظم، با یادآوری پرچمداری امام خمینی (رض) در بحث وحدت اسلامی، به تلاشهای بی‌وقفه جمهوری اسلامی در این زمینه اشاره و خاطرنشان کردند: در 35 سال اخیر کمکهای ایران به برادران مسلمانان، غالباً به برادران اهل سنت بوده است و نظام اسلامی و ملت ایران با حمایت مستمر از ملت فلسطین و مردم کشورهای منطقه، پایبندی عملی خود را به شعار وحدت، ثابت کرده است.

منبع: معبر سایبری فندرسک

نظرات  (۳)

۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۵ سربازسایبری

یاعلی برادر وب زیبایی دارید
لینک شدید
به وبلاگ من هم سری بزنید
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۱ علمدار گراف
سلام
وب خوبی دارید و خوشحال هستم که با وب شما آشنا شدم اگر تمایل به تبادل لینک یا لوگو دارید بنده را با نام*علمدار گراف*به ادرس*www.alamdargraph.blogfa.com*لینک نمایید سپس به بنده اطلاع دهید تا شما را با عنوان مورد نظرتان لینک یا لوگوی شما را با افتخار در وبم قرار دهم.
یا حق
خدا هر کسی که میخواد تفرقه ایجاد کنه رو نابود کنه ...
---

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی