سنگر سایبری ستاره ها

تقدیم به سرداران شهید و شهدای گمنام شهرستان گناباد

سنگر سایبری ستاره ها

تقدیم به سرداران شهید و شهدای گمنام شهرستان گناباد

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۸

آزادی یواشکی زنان در ایران

آزادی‌ یواشکی زنان در ایران نام صحفه ای در فیس بوک است که در این صفحه بعضی از خانم های ایرانی عکس برداشتن روسری شان را قرار می دهند و با نوشتن مطالبی عارفانه و عاشقانه هرزگی خود را آزادی می نامند.

حامیان این صفحه مدام از استقبال مردمی آن دم می زنند اما باتوجه به ماهیت اصلی فیس بوک یعنی سکس، و جذاب بودن نام این صحفه از نظر جنسی، بخش عمده ای از مراجعین به این صفحه فقط به دنبال ارضای غریزه جنسی خود هستند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 با نگاهی دقیق متوجه می شویم تعداد کامنت ها و لایک های آقایان بسیار بالاتر از تعداد لایک ها و کامنت های خانم هاست. علت اصلی لایک کردن این صفحه از سمت آقایان این است که احیاناً زمانی بتوانند عکس های آزادی یواشکی غلیظتری را مشاهده کنند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

برای ثابت کردن این ادعا کافیست صفحات پسند شده و مطالب ارسال شده در صفحه شخصی تعدادی از مراجعین آقای این صحفه را مشاده کرد تا از بول هوسی آنان مطلع شد.

اما نکته قابل تأمل این صفحه عکس های دزدیده شده از صفحات شخصی کاربران فیس بوک است که البته باید به صاحب صحفه حق نیز داد چراکه برای پر کردن چشم های هیز عده ای و فعال نگاه داشتن صحفه می بایست تصاویر بیشتری انتشار دهد تا آمار لایک هایش بالاتر برود.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 سازنده این صفحه

مسیح علی نژاد یادداشت نویس روزنامه اعتماد ملی که در محافل مطبوعاتی خود را «جوجه اردک زشت» معرفی می کرد این صفحه را در فیس بوک راه اندازی نموده است.

علی نژاد که در دوران حضور خود در ایران دارای روابطی جدی با سفارت انگلیس در ایران بود پس از فتنه۸۸   با کمک “حسین رسام” (از عوامل سفارت انگلیس که پس از فتنه ۸۸ دستگیر شد) به همراه فرزند خود از کشور گریخت.

آزادی یواشکی زنان در ایران

وی بخاطر خوش خدمتی های فراوان به دشمن، پس از دریافت اقامت در انگلیس، با وجود آنکه در دوران حضور خود در ایران حتی موفق به کسب مدرک پایان دوره متوسطه (دیپلم) نیز نشده بود، به طور رایگان در یکی از دانشگاه‌های انگلستان تحصیل کرد.

 

سوابق جاسوسی و وطن فروشی مسیح علی نژاد

مسیح علی نژاد پس از فرار از ایران در «حلقه ملکوت» به عنوان یکی از منابع اینترنتی رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا) و رادیو زمانه (ارگان رسانه ای سرویس امنیتی هلند) حضور پیدا کرد. این حلقه، با بودجه مصوب پارلمان هلند برای جنگ نرم رسانه ای با ایرانیان و جمهوری اسلامی ایران تأسیس شده و مهدی خلجی (مشاور ارشد در مؤسسه واشنگتن، لابی پژوهشی اسرائیل در آمریکا)، مهدی جامی (مدیر رادیو زمانه، ارگان سرویس اطلاعات و امنیت هلند) و عباس معروفی (روزنامه نگاری فراری) آن را اداره می کنند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 سوابق فساد اخلاقی مسیح علی نژاد

 مسیح علی‌نژاد که از همسر خود جدا شده است چندی پیش در صفحه فیس بوک خود تصویر رابطه جنسی خود با دوست ‌پسرش با نام “کامبیز فروهر” را برای عموم منتشر کرد و نوشت : به همین چه که آنها رابطه نامشروع و عشق نامشروع نامیده اند باید بالید و به گفته برخی از نزدیکانش دارای سابقه رابطه با چندین نفر دیگر نیز است.

آزادی یواشکی زنان در ایران

پس به وضوح روشن است شخصی که مدرک تحصیلی دیپلم هم ندارد و به دنبال بساط هرزگی هایش است، تحت هیچ شرایطی نمی تواند دلسوزی برای بانوان با فرهنگ و تحصیل کرده ایران اسلامی باشد مگر هم پیالگی های خود.

چیزی که مسیح علی نژاد آزادی یواشکی نامگذاری کرده است در واقع فاصله بسیاری با آزادی دارد. اگر آزادیست پس یواشکی بودن آن به چه معناست؟ آزادی یعنی رها شدن از بند قید و شرط ها و آزادی لحظه ای چیزی جز فریب و بروز عقده های روانی نیست و اگر آزادی یعنی برهنگی پس باید پیشکسوت آزادی را حیوانات دانست چراکه همواره برهنه بوده اند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

و سؤال اصلی از مسیح علی نژاد اینجاست اگر برهنگی آزادیست پس چرا در کشورهای غربی زنان برای آزادی و در امان ماندن از چشم طمع مردان به گرفتن حجاب روی آورده اند؟ شما که این همه تمایلات غربی دارید و آنان را سرلوحه خود قرار می دهید و نگران حقوق زنان هستید چرا به این مسئله هیچ اشاره ای نمی کنید؟ چرا صفحه ای نمی سازید که در آن آزادی یواشکی باحجابان غرب را به نمایش بگذارید؟

آزادی یواشکی زنان در ایران

وقتی نیک به قضیه نگاه می کنیم می بینیم این صفحه فقط و فقط مکانیست برای آنان که عقده های جنسی دارند و این افراد با انتشار عکس هایشان به دنبال جذب پسران و مردان بول هوسی برای لایک کردن صفحات شخصی خود هستند و بس.

پس خانم علی نژاد بدانید زن ایرانی هویتش را به بازی های سیاسی جیره خواران نمی فروشد.

پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم فرمودند:

بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند .(بحارالانوار، ج 103، ص 235)

منبع: معبر سایبری فندرسک

مسیح علینژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی